Πολιτική Ποιότητας

Πολιτική της ELPEN είναι να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, παράγοντας και διακινώντας προϊόντα που ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και των σύγχρονων καταναλωτών.

Η εταιρία είναι συνεπώς δεσμευμένη και στοχεύει πάντοτε στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων που:

  • συμμορφώνονται στα πρότυπα, κανονισμούς και διατάξεις που τα αφορούν
  • είναι κατάλληλα και ασφαλή για την χρήση για την οποία προορίζονται

Η κατευθυντήρια γραμμή λειτουργίας της ELPEN είναι η ποιότητα η οποία πρέπει να παρέχεται στον πελάτη σε όλα τα επίπεδα απαιτήσεών του (ποιότητα, εξυπηρέτηση, επικοινωνία, ανταπόκριση σε πιθανά παράπονα). Για να επιτευχθούν  τα παραπάνω όλες οι δραστηριότητες της εταιρίας πρέπει να είναι κατάλληλα σχεδιασμένες και ελεγχόμενες.

Η Διοίκηση αναγνωρίζει συνεπώς την αναγκαιότητα διατήρησης ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που θα εναρμονίζεται πλήρως με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015 καθώς και με τις σχετικές νομοθετικές απαιτήσεις της Ελλάδας και της ΕΕ που σχετίζονται με τις δραστηριότητες τις εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των Κανόνων Καλής Παραγωγής (GMPs), Κανόνων Ορθής Αποθήκευσης (GSPs) Κανόνων Ορθής Διακίνησης (GDPs), Κανόνων Ορθών Πρακτικών που σχετίζονται με την Ανάπτυξη, Κλινικές μελέτες, Φαρμακοεπαγρύπνηση (GxPs) κ.α.

Tα συστήματα αυτά θα βελτιώνονται διαρκώς για να καλύπτουν πάντοτε τις συνεχώς αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών καθώς και τις απαιτήσεις της αγοράς και της νομοθεσίας.

Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής η ELPEN παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών, τις εξελίξεις στην αγορά των φαρμακευτικών, ιατροτεχνολογικών και παραφαρμακευτικών προιόντων καθώς και την νομοθεσία, ώστε να είναι σε θέση να παρέχει προιόντα και υπηρεσίες που να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των απαιτήσεων και των προσδοκιών των πελατών της.

Οι αντικειμενικοί στόχοι  γύρω από τους οποίους υπάρχει συνεχής και συστηματική προσπάθεια στην εταιρία περιλαμβάνουν :

  • μη ύπαρξη ανακληθέντων παρτίδων
  • μη ύπαρξη απορριφθέντων παρτίδων
  • βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης πελατών
  • άρτια και συνεπής παραγωγή και διακίνηση φαρμακευτικών προιόντων
  • άρτια και συνεπής αποθήκευση και διακίνηση ιατροτεχνολογικών και παραφαρμακευτικών προιόντων
  • συμπίεση του ποσοστού αστοχιών κατά την παραγωγή και τον ποιοτικό έλεγχο
  • αύξηση της παραγωγικότητας
  • μείωση των παραπόνων  καταναλωτών

Για την παρακολούθηση των Αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας ορίζονται  Δείκτες Ποιότητας οι οποίοι παρακολουθούνται με ευθύνη του Δ/ντή  Διαχείρησης  Ποιότητας και παρουσιάζονται στη Διοίκηση της εταιρίας, στο πλαίσιο των ανασκοπήσεων του Σ.Δ.Π. Η πορεία των δεικτών απεικονίζει το βαθμό υλοποίησης των στόχων και είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τροποποιήσεις του Συστήματος Ποιότητας.

Η διοίκηση της ELPEN δεσμεύεται να παράσχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή, αποτελεσματική λειτουργία και συνεχή βελτίωση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Ποιότητας όπως περιγράφεται παραπάνω.
Oι τρεις κύριοι άξονες της παρούσας πολιτικής Ποιότητας και συγκεκριμένα:

  • η τήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
  • η ικανοποίηση του πελάτη και
  • η διαρκής βελτίωση

είναι καθήκον και προσφορά όλου του προσωπικού  της  ELPEN A.E Φαρμακευτικής Βιομηχανίας.

ELPEN - H πρωτοπόρος ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία
Αναζήτηση